czwartek, 11 sierpnia 2011

Siemka :]

Hejka co tam u Was? Bo u mnie nic się nie dzieje :c chociaż byłam dziś na zakupach w Jastarni. ponieważ cały dzień podało, więc ja i moja mama postanowiłyśmy poszukać jakiś fajnych ciuszków. I teraz pochwalę się moimi zdobyczami =). Kupiłam szorty dżinsowe, z podwyższonym stanem, widziałam je na dziewczynach na ulicach i stwierdziłam, że są super i muszę je mieć :) A druga rzecz, którą kupiłam to bluza w Butiku. Szara, lecz jak dla mnie bardzo ładna :] Zwłaszcza, że niedawno zgubiłam podobną bluzę, tylko, że fioletową :p ahhh... ten mój pech.. ;D. 
A i jak zwykle kilka obrazków z loveit.pl oto one: 

                                                  1. mmm... mam straszną ochotę na takie babeczki :P

                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz